Halloween
Arrangementet blev første gang afholdt i 2015 efter to natteravne midt om natten kom på den skøre ide at lave et åbent hus arrangement for børne familier.
Få dage efter delte klubbens unge medlemmer flyer ud i hele vestegnen og dagene op til arrangementet gik med at udsmykke gården, samt handle stort ind.
Da dagen endelig kom og start signalet lød blev gården vækket til live af de levende statister forklædt som ånder, mumier, tossede spåkoner, klovne, dukker og andre skrækkelige væsner. Café Tutten åbnede op for salget af farvestrålende og ulækker mad, kage, slik og klamme drikke.
Boderne gik igang og familierne kunne deltage i aktiviteter som ponytrækning, stearin dryp, hesteskos kast, historie læsning, skumfidus ristning, græskar udskæring og lignende. Alt imens de blev jagtet af den døde staldmester og hans fodervogn, spået af den skøre spåkone, man kunne tage en dans med klovnen Bobo og da aftenen faldt på kunne man besøge The haunted house. Arrangementet endte med at være velbesøgt og vi glæder os nu hvert år til at kunne trække i vores skrækkelige kostumer og afholde Halloween i oktober måned. Nogen gange kan en skør ide ende med at blive en tradition.
Hold i dag

Følg med